Licencjonowanie

Program OptiKon sprzedawany jest dla konkretnej instalacji sieciowej, w której działa system Comarch Optima.

Oznacza to, że przeniesienie programu OptiKon na inną instalację programu Comarch Optima niż ta, dla której została wygenerowana licencja zablokuje jego działanie. Instalacja „pełnej” wersji programu OptiKon nie wymaga jego ponownej instalacji.

Wystarczy zarejestrować w programie otrzymany z Complex Computers plik rejestracyjny.

Procedura otrzymania licencji na program OptiKon:

  1. Pobieramy ze strony producenta www.complex.com.pl aktualną wersję demo programu OptiKon.
  2. Generujemy z programu OptiKon plik pomocniczy służący do utworzenia pliku aktywacyjnego. Wchodzimy do menu 'Pomoc-> O programie' i klikamy na etykietę 'Rejestracja'. Wówczas uruchamiany jest domyślny program pocztowy, gdzie w nagłówku wiadomości wpisany jest unikalny id aplikacji OPTIMA, generowany na podstawie klucza sprzętowego.
  3. Wysyłamy zamówienie na zakup programu OptiKon z wybranymi modułami importowymi.
  4. Otrzymujemy fakturę na program.
  5. Po uregulowaniu należności otrzymujemy plik aktywacyjny, który należy skopiować do katalogu z zainstalowanym programem OptiKon.
  6. Możemy rozpacząć pracę z pełną wersją programu OptiKon.

Uwaga: aplikacja OptiKon będzie działać w pełnej wersji TYLKO w przypadku istnienia aktywnego klucza HASP w systemie.

Procedura uaktualnienia wersji programu OptiKon:

Zarejestrowany użytkownik programu OptiKon może wykupić uaktualnienie programu za kwotę stanowiącą 20% aktualnej wartości posiadanego pakietu programu OptiKon w ciągu roku od momentu zakupu/aktualizacji OptiKon (upgrade terminowy).

Po tym okresie obowiązuje aktualizacja programu w wysokości 40% wartości pakietu (upgrade otwarty).

1540,1537,1536,1431,1425,