Moduł SPRZEDAŻ przeznaczony jest do obsługi sprzedaży towarów i usług. Pełna integracja z innymi modułami systemu INTEGRA pozwala efektywnie zarządzać sprzedażą w powiązaniu z obsługą magazynu i produkcji. Dokumenty generowane przez moduł pozwalają, w całości, zgodnie z odpowiednimi przepisami, rejestrować prowadzoną sprzedaż, także detaliczną. Moduł posiada przydatne i poprawiające ergonomiczność pracy rozwiązania automatyzujące wiele procesów i czynności.
Funkcjonalność
Obsługa sprzedaży
- ofertowanie
- rejestracja zamówień od odbiorców z możliwością automatycznego przekształcenia na fakturę oraz dokument magazynowy
- możliwość rejestracji zamówień od odbiorców drogą internetową
- ergonomiczny proces wystawiania faktur sprzedaży
- definiowalne typy faktur sprzedaży
- generowanie cyklicznych faktur na przypisane towary i usługi dla wybranych odbiorców
- możliwość definiowania i nadawania fakturom wybranych atrybutów
- powiązanie faktur z dokumentami magazynowymi (WZ) z możliwością automatycznego tworzenia tych dokumentów
- obsługa procesu powiązań pomiędzy dokumentami (oferta, zamówienie, faktura, WZ)
- zarządzanie promocjami - elastyczny mechanizm łączenia promocji ze sobą oraz z upustami klienta
- definiowalne cenniki sprzedaży - dowolna ilość cenników
- określanie dat ważności cennika
- definiowalne upusty
- raporty i wydruki
- wydruki faktur także na drukarkach igłowych
- obsługa sprzedaży detalicznej
- rejestr faktur współdzielony z modułem Finanse i Księgowość
- bezpośredni dostęp do informacji o zadłużeniu kontrahenta i dotychczasowych transakcjach
- obsługa drukarki fiskalnej
- obsługa deklaracji INTRASTAT
- obsługa VAT - UE
- kartoteka towarów współdzielona z modułem Magazyn i Produkcja
Zarządzanie kontrahentami
- rozbudowana kartoteka kontrahentów
- dowolna ilość grup kontrahentów
- możliwość definiowania usług dla kontrahenta
- warunki kredytowania indywidualne dla kontrahenta
- możliwość zapisania dodatkowych informacji o kliencie w definiowalnych polach
- kartoteka kontrahentów wspólna z modułami Finanse i Księgowość, Magazyn, Środki Trwałe
Zarządzanie kartotekami
- kartoteka towarów
- kartoteka kontrahentów
- jednostki miary
- kraje
- stawki VAT
- definicje dokumentów sprzedaży (szablony i szczegółowe definicje)
Personalizacja parametrów pracy użytkowników
- 4 poziomy dostępności (brak dostępu, tylko odczyt, odczyt i zapis, pełny dostęp)
- możliwość zdefiniowania indywidualnych praw dostępu dla każdego użytkownika
- personalizacja procesu fakturowania (możliwość zdefiniowania wielu parametrów przyspieszających i ułatwiających pracę fakturzysty)
Zapytaj o program do obsługi sprzedaży towarów i usług
Nazwa Firmy:
Adres email:
Telefon:
Temat:
Treść:
...